среда, 13 мая 2015 г.

Безсмертний образ матері моєї


Традиційно, у другу неділю травня в Україні відзначають День Матері.

 Отож, працівники Боромлянської сільської бібліотеки вітають всіх матерів з цим чудовим святом.

 Бажають  всім тепла домашнього вогнища, надійної чоловічої підтримки, здоров’я, любові та благополуччя!

 Нехай Ваші діти завжди радують Вас!

 Низький уклін за Вашу ласку, доброту і турботу.

 Мами, нехай береже Вас Бог!

 

«Безсмертний образ матері моєї» – під такою назвою 13 травня пройшла літературна подорож в Боромлянській сільській бібліотеці. Завідуюча бібліотекою Бондар Л.О. розповіла учням 8-9 класів про історію та традиції святкування Дня Матері в Україні та європейських країнах та презентувала тематичну виставку  «Величне і прекрасне слово Мати! Від неї все на світі! Навіть світ…», користувач бібліотеки Задесенець В.І.  у своєму виступі закликала любити своїх матерів, шанувати, пильнувати їх нині, поки вони поряд з нами, щоб завтра не спізнитись, бо матері не вічні… Всім присутнім була представлена презентація відео ролика  Моя добра,моя люба мамо,золоте серденько. Діти свято закінчили теплими, щирими  поздоровленнями

своїх матерів.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий